Aktiviteter i projektet
Här kan du ta del av de aktiviteter som hittills har gjorts och planeras att genomföras i platsvarumärkesarbetet.
Januari
Planering - organisation
Genomgång av befintliga rapporter och undersökningar för att göra en nulägesanalys
Februari
Förberedelser inför undersökningar
Mars
Pressmeddelande Platsvarumärket ska stärka bilden av Lidköping (notified.com) Länk till annan webbplats.
April
Lokal attitydundersökning
Nationell attitydundersökning
26 april projektpresentation för Kommunstyrelsens arbetsutskott (KSAU)
Maj
11 maj projektpresentation för VD-gruppen för de kommunala bolagen
16-17 maj Vad är Lidköping för dig? - Fokusgrupper med deltagare från förenings- och näringsliv
23 maj introduktion platsutvecklare - kommunala tjänstepersoner
Juni
2 juni föreläsning och workshop för platsutvecklare. Tema: platsutveckling med koppling till platsvarumärke.
Kommande aktiviteter
Vecka 31-33 feriepraktikanter kommer att arbeta med det unga perspektivet.
29 augusti digital återkoppling till förenings- och näringsliv.
13 september workshop del 2 för platsutvecklare.
Publicerad:
Senast uppdaterad: